Banner 980x90

Kā tapa 2014.gada labākā inženierbūve – lidostas "Rīga" skrejceļš

Būvniecības nozares gada gaidītākajā notikumā "Gada labākā būve Latvijā 2014″ par gada labāko inženierbūvi atzīts ceļu būvniecības uzņēmuma "A.C.B." renovētais lidostas "Rīga" skrejceļš. Būvniekiem šis projekts bija īpaši izaicinošs – lai netraucētu lidostas darbību, skrejceļa seguma atjaunošanas darbus drīkstēja veikt tikai nakts stundās. Pēc četru mēnešu intensīviem asfaltbetona ieklāšanas darbiem projekts tika noslēgts veiksmīgi un būvnieki ir pārliecināti, ka par skrejceļa virskārtas kvalitāti nevajadzēs satraukties vēl ilgi, pilsētas informācijas portālam Riga24.lv ziņo uzņēmums.

"Izskatot pieteiktos darbus, mēs vērtējām visu darba procesu, nevis tikai gala rezultātu," par žūrijas darbu stāsta Latvijas Būvnieku asociācijas vadītājs Normunds Grinbergs. "Vērtējot šo projektu, īpašu uzmanību pievērsām projekta apstākļiem un problemātikai, ka "A.C.B." nācās darbus veikt pēc pasūtītāja strikti noteikta grafika, tikai naktīs. Mobilizēt darbus šādā apjomā diennakts tumšajā laikā ir īpaša spēja, ko arī atbilstoši novērtējām," par godalgas piešķiršanu stāsta Normunds Grinbergs.

"Brīdī, kad nonācām pie plānoto darbu realizēšanas, darba laiks tika sarēķināts līdz minūtēm. Būvdarbi objektā tika veikti, nepārtraucot gaisa kuģu kustību lidostā," projekta gaitu atceras "A.C.B." projektu vadītājs Dzintars Blumers. "Visi būvdarbi uz skrejceļa tika veikti laika posmā no pusnakts līdz pieciem no rīta, vienā naktī vidēji ieklājot 550 tonnas asfaltbetona. Objektā darbus veicām vairākās maiņās, nodrošinot pastāvīgu darbinieku klātesamību objektā. Pa dienu plānojām, naktī īstenojām," tā atbildīgais būvdarbu vadītājs Dzintars Blumers.

Dalies ar šo rakstu

Uz sarakstu
Pilseta24.lv neatbild pievienotajiem lasītāju komentāriem, kā arī aicina portāla lasītājus, rakstot komentārus, ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz rasu naidu, iztikt bez rupjībām. Lūguma neievērošanas gadījumā Pilseta24.lv patur tiesības liegt komentēšanas iespēju. Komentāros publicējamā teksta garums ir ierobežots līdz 1000 zīmēm. Nereģistrētiem lietotājiem ir aizliegta HTML un hipersaišu publicēšana!
Komentāri (0)