Kā tapa 2014.gada labākā inženierbūve – lidostas "Rīga" skrejceļš

"Izskatot pieteiktos darbus, mēs vērtējām visu darba procesu, nevis tikai gala rezultātu," par žūrijas darbu stāsta Latvijas Būvnieku asociācijas vadītājs Normunds Grinbergs. "Vērtējot šo projektu, īpašu uzmanību pievērsām projekta apstākļiem un problemātikai, ka "A.C.B." nācās darbus veikt pēc pasūtītāja strikti noteikta grafika, tikai naktīs. Mobilizēt darbus šādā apjomā diennakts tumšajā laikā ir īpaša spēja, ko arī atbilstoši novērtējām," par godalgas piešķiršanu stāsta Normunds Grinbergs.
"Brīdī, kad nonācām pie plānoto darbu realizēšanas, darba laiks tika sarēķināts līdz minūtēm. Būvdarbi objektā tika veikti, nepārtraucot gaisa kuģu kustību lidostā," projekta gaitu atceras "A.C.B." projektu vadītājs Dzintars Blumers. "Visi būvdarbi uz skrejceļa tika veikti laika posmā no pusnakts līdz pieciem no rīta, vienā naktī vidēji ieklājot 550 tonnas asfaltbetona. Objektā darbus veicām vairākās maiņās, nodrošinot pastāvīgu darbinieku klātesamību objektā. Pa dienu plānojām, naktī īstenojām," tā atbildīgais būvdarbu vadītājs Dzintars Blumers.