Banner 980x90

Vislielākā neapmierinātība par Elektronisko iepirkumu sistēmas piedāvāto saimniecības preču kvalitāti

Ilustratīvs foto/ Foto: Stock.XCHNG
Ilustratīvs foto/ Foto: Stock.XCHNG

Valsts un pašvaldību iestāžu vienotajā elektronisko iepirkumu sistēmā (EIS) pakalpojumu saņēmējiem vislielākā neapmierinātība ir ar saimniecības precēm, atklāj tirgus un sabiedrisko pētījumu centra SKDS veiktā aptauja.

Ar saimniecības preču kvalitāti neapmierinātību izteikuši 25% respondentu, ar mēbeļu kvalitāti 24%, bet ar apdrošināšanas pakalpojumu kvalitāti neapmierināti bijuši 21% respondentu.

SKDS vadītājs Arnis Kaktiņš gan norāda uz sakarību neapmierinātības par preču un pakalpojumu kvalitāti jomā - jo mazāk pakalpojums vai prece tiek pasūtīts un ir specifisks, jo mazāka ir neapmierinātība.

Vienlaikus EIS izmantotāji nesteidz iesniegt sūdzības par preces vai pakalpojuma kvalitāti - to nav darījuši 61% aptaujāto. Tikmēr piegādātājam sūdzību nosūtījuši 24% lietotāju, sistēmā sūdzību pievienojuši 16% respondentu, sūdzības nosūtītas arī sistēmas uzturētājai - Valsts reģionālās attīstības aģentūrai.

Aptaujas dati atklāj, ka katrs trešais sistēmas lietotājs ir apmierināts ar piegādes termiņu, 54% atzinuši, ka ir drīzāk apmierināti. Kā vēlamākais piegādes termiņš minēts no trim dienām līdz nedēļai - tādu minējuši 31% aptaujāto, bet 29% vēlētos, lai piegāde notiek līdz trim dienām.

Aptauja veikta pagājušā gada decembrī, un tajā piedalījies 801 sistēmas lietotājs.

Dalies ar šo rakstu

Uz sarakstu
Pilseta24.lv neatbild pievienotajiem lasītāju komentāriem, kā arī aicina portāla lasītājus, rakstot komentārus, ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz rasu naidu, iztikt bez rupjībām. Lūguma neievērošanas gadījumā Pilseta24.lv patur tiesības liegt komentēšanas iespēju. Komentāros publicējamā teksta garums ir ierobežots līdz 1000 zīmēm. Nereģistrētiem lietotājiem ir aizliegta HTML un hipersaišu publicēšana!
Komentāri (0)